Waarom ik staak? Drie redenen. Zelfs als ‘zelfstandige’…

Uit solidariteit met de nationale staking, zal de webshop gesloten zijn. Ik “excuseer me voor het ongemak”. 

 

Op Facebook en andere sociale media steek ik mijn sympathie voor de staking niet onder stoelen of banken.  Waarom ik staak? Drie redenen: 

 

1. De regeringsmaatregelen treffen ook de zelfstandigen. 2. Besparingen ok. Maar dan iedereen evenveel. 3. De tegenstelling tussen arbeid en kapitaal is nog nooit zo duidelijk geweest. 

 

 

Voor wie wil verder lezen: klik op op de titel en lees bovenstaande drie punten in detail uitgelegd.

Source: dewijnadviseur.com

See on Scoop.itMijn gazet

Geef een reactie

